Muzyka psfbcc.pl

W prasie
Inne strony warte obejrzenia:

W prasieReklama w prasie w ostatnim czasie nie cieszy się takim zainteresowaniem jak kiedyś. Wydawcy prasy, postanowili coś z tym zmienić. Wpadli na pomysł dotarcia do reklamodawców i wyjść z pomysłem zorganizowania szkoleń. Szkolenia te mają na celu dotarcie do reklamodawcy w taki sposób, aby zrozumiał on wartość reklamy w prasie. Szkolenie te są bezpłatne. Czy to coś zmieni? Miejmy nadzieję, że tak. Prasa bowiem zawsze cieszyła się ogromnym zainteresowaniem w naszym kraju. Tymczasem tradycyjne, zakładane teczki do których wkładana była codzienna prasa idą niestety w zapomnienie. Wszelkiego rodzaju kioski czy saloniki prasowe, żyją jedynie z biletów czy innych drobiazgów, gdyż popyt na czasopisma z roku na rok spada. Chcąc zamieścić ogłoszenie czy reklamę decydujemy się na internet bo szybciej, i często za darmo. Prasa, zwłaszcza ta regionalna zawsze cieszyła się uznaniem. Wszelkiego rodzaju dzienniki czy tygodniki regionalne, cieszyły się zainteresowaniem , przeważnie z powodu reklam. Sięgając do takiej regionalnej gazety mieliśmy namiary na firmy prosperujące w naszym okręgu. Szukaliśmy na szybko hydraulika, to w takiej gazecie znaleźliśmy go, gdyż była umieszczona reklama jego firmy. Niestety internet przesłonił nam świat. W internecie możemy kupić , sprzedać oraz wypromować się. Prasa zawsze była doskonałym medium reklamowym. Każdy członek społeczeństwa czytał zawzięcie różnego typu gazety, oraz śledził zawarte w niej reklamy. Koszty związane z zamieszczeniem reklamy w prasie są niskie, więc warto je umieszczać. Zainteresowanie umieszczaniem reklamy w prasie spadło o 25%. Dlaczego tak się dzieje? Prasa pomaga nam zrozumieć przekaz telewizyjny, posiada wiele ciekawych artykułów, krzyżówek, nie wspominając już o reklamie. W czasie zaistniałej recesji wydawcy prasy budują sojusze, są skłonni do kompromisów, czy nawet podporządkowania się stronie reklamowej. Czy to coś zmieni, zobaczymy. W rozwiązywaniu tego typu problemów, przyszły nam z pomocą firmy zajmujące się badaniem publicznym. Przeprowadzane są kampanie, w czasie których społeczeństwo jest poddawane badaniom na temat prasy. Są to wszelkiego rodzaju ankiety, wywiady oparte na pytaniach otwartych. Według tych badan śmiało można rzec,że społeczeństwo przyzwyczajone do internetu, po prostu zapomina o prasie, gdyż w sieci ma wszystko, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Czy zatem społeczeństwu grozi choroba internetowa, w dodatku w takim stopniu, że zapomnimy o istnieniu prasy i reklamach prasowych?

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Lokaty bankowe
Lokaty bankowe są jednym z najpopularniejszych produktów bankowych, które można z powodzeniem znaleźć w ofercie każdego komercyjnego banku który działa na polskim rynku. Okazuje się, że lokaty bankowe mają na celu pomnaż...

Zaistnieć w Internecie
Dziś już wszyscy reklamują się w Internecie. Żadna z kampanii reklamowych nie może obejść się bez tego medium. Co zrobić, aby zaistnieć w Internecie? Jak zareklamować swoją firmę, swój produkt czy swoją markę. prawie każ...

Jak pozyskać pieniądze na własną działalność
Gdy planujemy prowadzenie własnej działalności gospodarczej najłatwiejszym momentem bywa często wymyślenie samego pomysłu. Trudności zaczynają się w momencie, gdy stworzymy odpowiedni biznes plan, czyli policzymy wszys...

Reklamy w książkach
Chociaż media donoszą, że czytelnictwo cały czas niebezpiecznie się obniża, to jednak sposoby promocji towarów i usług w książkach nadal mają się dobrze. Związane jest to głównie z tym, że czytelnicy są szczególnego rodz...