Muzyka psfbcc.pl

Rodzaje reklam internetowych
Inne strony warte obejrzenia:

Rodzaje reklam internetowychInternet pozwala wielu użytkownikom na praktycznie nieograniczoną publikacje swoich treści, dlatego też każdy pragnący zareklamować się w Internecie, skwapliwie korzysta z tej okazji. Dlatego też powstało wiele sposobów na reklamę w Internecie. Są sposoby starsze, które z powodzeniem stosowane są do tej pory, jak też wszelkie nowinki techniki cyfrowej. Baner jest właśnie taka formą reklamy. Jest to podłużny pasek na dole lub na boku strony. Ma on swoje typowe rozmiary. Mysi być w pewien sposób zachęcający do kliknięcia. Kliknięcie w niego powoduje przekierowanie na żądaną stronę. Pewnym rozwinięciem powyższego jest megabaner lub billboard, który jest rozwijalny lub pływający. Zmienia on swoja formę w zależności od ruchów kursorem lub w trakcie animacji. Możliwe są też banery pionowe, zazwyczaj umieszczone po prawej stronie. Możliwy jest też baner śródtekstowy, umieszczony w środku tekstu. Występuje zazwyczaj w dłuższych tekstach, po prostu je rozdzielając. Buton, jak sama nazwa wskazuje jest małym prostokątem z minimalną treścią, gdzie kliknięcie w niego powoduje przeniesienie w miejsce gdzie dostępna jest reszta informacji. Są jeszcze reklamy ruchome które przemieszczają się po ekranie użytkownika. Na przykład unoszą się nad treścią. Bywają też takie, które stają się tłem strony internetowe a czasem nawet ją zmieniają. Równie popularne są też okna otwierające się przed załadowaniem się żądanej strony. Tego rodzaju reklamy również występują w kilku odmianach. Coraz bardziej popularną reklamą jest reklama video. W zasadzie są to małe okna z klipami reklamowymi. Najczęściej są to identyczne spoty, jakie w tym samym czasie ukazują się w telewizji. Niektóre mają wyłączalną fonię, która można włączyć lub wyłączyć, zależnie od potrzeb. Inna forma reklamy, której popularność plasuje się zaraz po banerach, jest mailing reklamowy. Tutaj można wyróżnić zwykłe wiadomości mailowe oraz przysyłanie newsletterów. Wiadomości mailowe są na ogół rozsyłane do przypadkowych odbiorców, natomiast newslettery to rodzaj biuletynów i najczęściej przysyłane są do tych odbiorców, którzy wyrazili na to zgodę. Tak więc jest to niejako reklama pożądana przez nich, a więc tym samym chętniej czytana. Z powody tak wielkiej ilości reklam, możliwe są pewne nadużycia. Dlatego też istnieje coś takiego jak etyka netowa. Niestety nie wszyscy stosują się do jej zasad.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Jak nie wpaść w spiralę zadłużenia
Obserwując różne sytuacje coraz częściej, w związku z problemami jakie pojawiły się na rynkach kapitałowych, możemy zaobserwować osoby, które mają problem ze spłacaniem swoich zobowiązań, także wobec instytucji finanso...

Typowe usługi bankowe
Banki żyją przede wszystkim z udzielania kredytów oraz z przyjmowania depozytów od swoich klientów. Środki, które klienci wpłacą na depozyty będą następnie przeznaczone przez bank na finansowanie swojej działalność kredy...

Zanim odejdziemy z pracy i przejdziemy na swoje
Otworzenie własnego biznesu dla wielu osób wydaje się niezwykle kuszącym rozwiązaniem na zapewnienie sobie większych dochodów, czy też zapewnienie większej niezależności. Warunki jaki panują na polskim rynku sprawiają,...

Długoterminowe instrumenty finansowe
Rynki finansowe w Polsce i na świecie posługują się pojęciami instrumentów długoterminowych i krótkoterminowych. Zwyczajowo przyjęło się, że instrumenty krótkoterminowe, to takie, w których przewidywany okres inwestowani...