Muzyka psfbcc.pl

Reklamy w kinie
Inne strony warte obejrzenia:

Reklamy w kinieChociaż o reklamach w kinie nie mówi się przychylnie, jednak warto poświęcić odrobinę czasu temu właśnie medium, gdyż jest ono także dość efektywne. Ma to przede wszystkim związek z tym, że tamtejsza reklama może być realizowana na wiele sposobów, nie tylko poprzez spoty reklamowe, ale również poprzez drukowane ulotki czy spoty radiowe. Zatem wybór jest ogromny i tym samym ma to związek ze skutecznością danej reklamy. Gdy wchodzimy do kina, od razu jesteśmy bombardowani różnego rodzaju teściami reklamowymi. Kupując bilet, już na nim będziemy mogli zapoznać się ze sponsorami danego filmu. Następnie zaopatrując się w przekąski, także zobaczymy, że na opakowaniach umieszczane są logo danych przedsiębiorstw czy też filmów, które akurat są wyświetlane. Wreszcie możemy wziąć ze sobą górę ulotek, które znajdują się prawie w całym budynku kina. Przed rozpoczęciem filmu czeka nas jeszcze oczywiście możliwość zobaczenia wielu reklam, które wyświetlane są na ekranie. Przeważnie trwają one kilkanaście minut, co jest też najlepszym sposobem na zaprezentowanie bardzo różnych treści reklamowych, związanych z projekcją, sponsorami czy też w ogóle nie powiązanych z tymi dwoma elementami. Zazwyczaj są to takie same spoty reklamowe, jakie będziemy mogli zobaczyć w telewizji, ale czasami będziemy mogli także obejrzeć specjalne kinowe wersje. Trzeba też koniecznie wspomnieć o specjalnych seansach kinowych, podczas których wyświetlane są same reklamy. Cieszą się one również dość dużą popularnością, jednak jest to spowodowane głównie tym, że spoty dobierane są nie na zasadzie, kto więcej za nie zapłaci, ale bierze się pod uwagę ich przekaz oraz oryginalność. Poza tym reklama kinowa to nie tylko reklama jawna, ale może ona mieć także postać kryptoreklamy. Tutaj zatem będziemy mogli zobaczyć logo danych marek czy też same produkty, które używane będą przez bohaterów lub też będą oni o nich konferować. Często taki właśnie sposób reklamy budzi w widzach niesmak, dlatego też należy posługiwać się nią bardzo ostrożnie, aby nie zostać posądzonym o stronniczość. Takie działania określamy głównie mianem product placement. Cena reklam w takim medium jak kino uzależniona jest głównie od sposobu promocji, ale należy raczej do tych droższych sposobów reklamy. Podobnie jest ze spotami telewizujnymi oraz radiowymi, które puszczane są w kinach. W przypadku ulotek można mówić o niższych cenach promocji. Skuteczność ogólnie określana jest jako wysoka.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Reklama banerowa w Internecie
Banery na stronach internetowych to jedne z najstarszych form reklamy w Internecie. Na samym początku, czyli w latach osiemdziesiątych, banery nie były aż tak dobrze rozbudowane i atrakcyjne jak dziś. Pierwszy baner w kt...

Jak oszczędzać z rodzinnym budżetem
Czasami rodzinny budżet nie pozwala na to, aby móc z nim zacząć oszczędzać – jednak często jest też tak, że on sam nie jest zbyt oszczędny i tym samym pieniądze często wydaje się na takie rzeczy, które mogą być o...

Analiza finansowa przedsiębiorstwa
Analiza finansowa przedsiębiorstwa jest badaniem finansowym, które jest przeprowadzane przy okazji np. składanie przez przedsiębiorstwo lub firmę wniosku kredytowego. Okazuje się również, że bardzo często analiza finanso...

Model płytkiego przetwarzania
Model płytkiego przetwarzania obejmuje cały proces wyboru marki, od zapamiętywania informacji na jej temat po zakup konkretnego produktu. Istnieją pewne reguły, rządzące tym procesem, o których warto wspomnieć. Po pierw...