Muzyka psfbcc.pl

Reklamy kosmetyków
Inne strony warte obejrzenia:

Reklamy kosmetykówGwiazdy występujące w reklamie to już nic dziwnego. Najwięcej reklam z udziałem gwiazd dotyczy kosmetyków. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Gwiazdy filmowe występujące w telewizji , nigdy nie pokażą się bez precyzyjnego makijażu. Uchodzą zatem za osoby zadbane i naturalne , gdyż telewizja czyni cuda. Wykorzystują to pomysłodawcy reklam. Do zareklamowania jakiegoś szamponu zatrudniają aktorkę o bujnych z pozoru naturalnych blond włosach. Zwykły szampon rumiankowy w pięknym opakowaniu zareklamują w taki sposób, że uwierzymy w jego moc. Zwłaszcza jeżeli usłyszymy o niebiańskiej mocy ziół zawartych w tym szamponie, to utwierdzi nas jeszcze bardziej w przekonaniu, że warto ten szampon kupić. Kupując go, wyobrażamy sobie, jak będą wyglądały nasze włosy po jego użyciu. Normalny chwyt reklamowy. Wystarczy przeczytać o składzie danego szamponu to zrozumiemy, że nic nadzwyczajnego w tym szamponie nie jest, prócz opakowania i świetnej reklamy tego produktu. Tak samo sprawa wygląda z kremami. Po zastosowaniu kremu zmarszczki znikną. Reklamująca go, wprawdzie 50 letnia gwiazda wygląda wspaniale. Ale czy to zasługa kremu, który reklamuje czy liftingu czy kolagenu, na który przeznacza fortunę? Nie wspominając już o operacjach plastycznych, którym oczywiście się nie poddała. Sztuka takiej reklamy polega właśnie na doborze odpowiednich osób, które sprawia że produkt ten będzie miał wiarygodny przekaz. Reklamy kosmetyczne są specyficznymi reklamami. Pomysłodawcy muszą mieć na uwadze przede wszystkim ukazanie z pozoru naturalnego piękna. Pani reklamująca farbę do włosów musi mieć bujne włosy z połyskiem. Osoba reklamująca pastę do zębów musi odznaczać się nienagannym uzębieniem. Niejednokrotnie jest tak, że osoby występujące w reklamach past do zębów, tych zębów już nie mają. W reklamach kosmetyków często wykorzystywane są wiadomości z zakresu kosmetologii czy zielarstwa, co sprawia że dopiero nabierają wiarygodności. Któż nie kupi szamponu z cennym wyciągiem z ziół, który sprawi że nasze cebulki będą wzmocnione, gdyż zawarty w tym szamponie skrzyp polny nam w tym pomoże? Prawda wygląda inaczej. Lepiej kupić sobie naturalny skrzyp polny niż uwierzyć, iż namiastka skrzypu zawarta w tym szamponie sprawi cuda. Regeneracja włosów jest bardzo czasochłonna i żadne szampony z dodatkiem ziół nie pomogą na tyle, by mieć burzę loków, jak gwiazda z reklamy. Zanim więc kupimy cokolwiek pochodzącego z reklamy, obudźmy naszą uśpioną wyobraźnię i inteligencję i przemyślmy ten zakup raz jeszcze.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Radio
Radio jest jednym ze środków masowego przekazu. W dużym stopniu zawdzięcza swoją popularność temu, że jest wszędzie dostępne, a także darmowe. Po uiszczeniu niewielkiej opłaty za radio i telewizję ma się dostęp praktyczn...

Wpływ reklamy na człowieka
Kiedyś postawiono tezę, że reklama jest skonstruowana w ten sposób, aby działać na narząd mózgu człowieka tak, aby zmusić go wręcz do tego, żeby dany produkt kupił. Dlatego też reklama jest tak bardzo często kolorowa, or...

Fundusze inwestycyjne
Inaczej niżeli w przypadku lokat terminowych wygląda oszczędzanie i zarabianie z funduszami inwestycyjnymi. Mimo tego wciąż opcja ta znajduje mnóstwo zwolenników, którzy za wszelką cenę chcą jak najbardziej się wzbogacić...

Koszty reklamy medialnej
Wydatki, jakie ponosi się na marketing i reklamę stanowią poważną część budżetu firmy. Choć wydatki te są zwykle bardzo wysokie to nie należy wprowadzać żądanych ograniczeń w tym zakresie. Okazuje się bowiem, że pieniądz...