Muzyka psfbcc.pl

Reklamy dla dzieci
Inne strony warte obejrzenia:

Reklamy dla dzieciNie od dziś wiadomo, że dzieci uwielbiają oglądać reklamy. Szczególnie te, które skierowane są bezpośrednio do nich. Tak się bowiem składa, że bardzo często poszczególni producenci decydują się na to, by reklamy, które tworzą były reklamami typowo dziecięcymi. Oczywiście dobrze jest zlecić przygotowanie takie reklamy osobom, które się na tym znają. Mam tu na myśli, rzecz jasna, specjalistów, którzy doskonale wiedzą, co i dlaczego może spodobać się dzieciom. Tacy fachowcy pracują najczęściej w agencjach reklamowych, którym to właśnie zleca się przygotowanie i dokładne opracowanie określonej reklamy danego produktu. Można im zaufać, gdyż zazwyczaj efekty ich pracy są naprawdę imponujące. Oczywiście, wiąże się to z określonymi kosztami, które często są niemałe. Warto jednak inwestować, gdyż potem przynosi to jeszcze większe zyski. Wiadomo bowiem, że reklama ma za zadanie skłonić swoich odbiorców do tego by zainteresowali się danym produktem i co więcej, by niemal natychmiast udali się do sklepu i go zakupili. Jest jednak kilka szczególnych wytycznych, które muszą być wzięte pod uwagę podczas tworzenia reklamy typowo dziecięcej. Jakie to wytyczne? A mianowicie to, że musi się tam znaleźć jak najwięcej kolorów. Gwarantuje to, że dziecko na taką reklamę zwróci uwagę. Oczywiste jest bowiem to, że reklama szara i ponura nie zainteresuje małego odbiorcy. Dla dziecka nie liczy się bowiem treść, a to, co widzi na własne oczy. Jeśli więc produkt reklamowany jest produktem kolorowym lub przynajmniej kolorowo oprawionym, gwarantuje to ogromny sukces. Ale w reklamie telewizyjnej powinny się też pojawić znane i lubiane przez dzieci postacie. Dzięki temu niemal natychmiast zauważy on daną reklamę i co więcej – zapamięta ją. A to zapamiętanie jest właśnie najważniejsze. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że dzięki temu dziecko potem, będąc w sklepie z rodzicami zwróci uwagę na ten sam produkt, który widział na przykład w telewizji, w reklamie. To oczywiste, że będzie namawiał mamę i tatę do tego, by kupili im tenże wspaniały produkt. Często jest tak, że rodzice, pod naciskiem dziecka, zgadzają się na wszystko. Jeżeli jednak rodzice nie chcą, by dziecko w ten sposób postępowało, nie powinni w ogóle pokazywać mu reklam. Ani tym bardziej pozwalać mu na to, by miał cokolwiek do czynienia z mediami. Jest to, tak czy inaczej, mało realne w dzisiejszym, niesamowicie medialnym świecie.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Dobra marka nie potrzebuje reklamy
Wyrobienie sobie dobrej marki jest niezwykle trudne. Wynika to z faktu, że dobra marka powstaje nie w wyniku wydania dobrej partii produktu czy też świadczenia przez jakiś czas w odpowiedni sposób usługi. Dobra marka to ...

Inwestowanie środków finansowych
Rynek kapitałowy, a zwłaszcza zyski jakie można na nim osiągnąć kusi wiele osób do podjęcia decyzji o inwestowaniu swoich pieniędzy na nim. Jednak przed podjęciem takiej decyzji należy albo uzbroić się w wolarz odpowie...

Reklama a telewizja
Istnieje wiele rodzajów reklamy. Reklamy możemy podzielić ze względu na funkcje reklamy, historię reklamy oraz rodzaje reklamy. Jednym z rodzajów reklamy jest reklama telewizyjna. Z tego rodzaju reklamą spotykamy się pod...

Jak wyrobić markę
Wszyscy producenci, którzy chcą się liczyć na jakimkolwiek rynku muszą wyrobić sobie markę. Jednak wyrobienie marki to nie jest kwestia kilku miesięcy, czy nawet lat. Często aby wyrobić sobie odpowiednią markę należy pra...