Muzyka psfbcc.pl

Reklama w radiu
Inne strony warte obejrzenia: sukienki koronkowe

Reklama w radiuW Polsce działa bardzo wiele komercyjnych rozgłośni radiowych. Największe znaczenie na rynku mają dwie konkurencyjne stacje o zasięgu krajowym. Siła mediów jest bardzo duża i nie inaczej jest w przypadku radia. Z uwagi na to, że informacje przekazywane przez rozgłośnie radiowe trafiają do tak dużego grona obiorów, bardzo wielu przedsiębiorców decyduje się na reklamę w radio. Firmy, które w profesjonalny sposób zajmują się reklamą i marketingiem są w stanie przygotować całą kampanię radiową danego produktu. Przedsiębiorca musi w związku z reklamą ponieść koszty dwojakiego rodzaju. Pop pierwsze musi zapłacić w rozgłośni radiowej za wykupienie czasu antenowego, którzy zostanie przekazany na reklamę, po drugie zaś musi zapłacić firmie marketingowej za przygotowanie reklamy. Najkrótsza reklama radiowa trwa około pół minuty. Ważne jest jednak to, aby reklama była nadawana kilka razy w ciągu dnia, tak aby największa grupa potencjalnych klientów miała szansę się z nią zapoznać. Okazuje się, że cena za wykupienie czasu antenowego jest również w dużej mierze uzależniona od pory dnia, w jakiej dana reklama ma być nadawana. Na życzenie mediów, w tym również rozgłośni radiowych, regularnie są przeprowadzane badania statystyczne z których wynika o jakiej porze ludzie najchętniej słuchają radia. Okazuje się, że radio jest słuchane przede wszystkim w godzinach porannych oraz w godzinach popołudniowych, kiedy to większość Polaków wraca do domu z pracy. Zatem w tym czasie koszty emisji reklamy na antenie radia są zdecydowanie najwyższe. W pozostałym okresie koszty emisji reklamy na antenie radia są już o wiele niższe. W reklamie radiowej ważny jest przede wszystkim odpowiedni podkład muzyczny. Podkład ten musi być tak dobrany, aby wpadał w ucho i w miarę szybko się zapamiętywał. Okazuje się, że bardzo często duże koncerny decydują się na kampanie reklamowe połączone. W takich kampaniach reklama danego produktu pojawia się zarówno w radio, jak i w telewizji. Często dodatkiem są również telebimy reklamowe czy plakaty, które wiszą w ruchliwych miejscach w centrach dużych miast. Na tak duże kampanie reklamowe decydują się w Polsce m.in. operatorzy telefonii cyfrowe, czy też duże sieci marketów ze sprzętem rtv i agd. Obecnie na porządku dziennym można się spotkać że śmiesznymi reklamami, które nie tylko mają zachęcać do zakupu danego produktu, ale również mają bawić i śmieszyć, a przez t na dłuższy czas pozostają w pamięci widza.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Sytuacja kupna mieszkań i domów na rynku polskim
Kupno mieszkania lub budowa domu, pochłania nie tylko wiele naszego czasu, ale również i pieniędzy, których zazwyczaj nie mamy. Najlepszym rozwiązaniem w takim przypadku jest zaoszczędzenie pewnej sumy pieniędzy i zaci...

Mass media w reklamie
W reklamach bardzo często zawiera się wiele informacji, które mogą być elementem masowego przekazu. Nie da się bowiem ukryć, że jedną z funkcji mediów jest nakłanianie ludzi do pewnej opinii publicznej, a także zachęcani...

Marki związane z Internetem
Internet rozwija się jako medium niezwykle szybko. Jest to obecnie najbardziej rozwojowy i przyszłościowy mass medium, które coraz bardziej się rozrasta. Dlatego też w Internecie działa bardzo wiele firm, zarówno są to s...

Inwestowanie środków finansowych
Rynek kapitałowy, a zwłaszcza zyski jakie można na nim osiągnąć kusi wiele osób do podjęcia decyzji o inwestowaniu swoich pieniędzy na nim. Jednak przed podjęciem takiej decyzji należy albo uzbroić się w wolarz odpowie...