Muzyka psfbcc.pl

Reklama w przerwach programów telewizyjnych
Inne strony warte obejrzenia:

Reklama w przerwach programów telewizyjnychDla wielu ludzi nie ma nic bardziej irytującego jak długie bloki reklamowe, które są puszczane w przerwach najbardziej popularnych i najchętniej oglądanych programów w telewizji. Okazuje się, że przerwy są celowo wkalkulowane w czas emisji programów. Władze telewizji że sprzedaży czasu antenowego czerpią zdecydowanie największe korzyści. Producentom zaś zależy na tym, aby ich spoty reklamowe ukazywały się w najlepszym czasie antenowym. W efekcie tych właśnie zabiegów okazuje się, że reklamy są często włączane w przerwach chętnie oglądanych seriali czy filmów. Okazuje się jednak, że bloki reklamowe w przerwach programów telewizyjnych są typowym rozwiązaniem dla telewizji komercyjnych. Okazuje się, że w telewizjach publicznych, czyli w TVP1 i TVP2 przerwy reklamowe są nadawane wyłącznie wówczas, gdy skończy się jeden program i wkrótce ma się rozpocząć kolejny. Od kilku lat w polskiej telewizji publicznej ma się również do czynienia z tzw. mikołajkowym blokiem reklamowym. Jest to szczytna inicjatywa, która ma celu zebranie pieniędzy pochodzących z reklamy na cele charytatywne. W tym roku, cały zysk z tego bloku reklamowego został przekazany na pomoc chorym dzieciom z wadami serca. Każdy Polak, który w czasie emisji tego 15 minutowego bloku reklamowego, zsiadał przed telewizorem realnie dał wsparcie chorym dzieciom. Takie inicjatywy powinny być przeprowadzane w telewizji zdecydowanie częściej niż jedynie raz w roku. Firmy., które zgodziły się na przekazanie dochodów z tytułu tego bloku reklamowego na szczytny cel budują sobie wizerunek firmy społecznie odpowiedzialnej, co również nie pozostaje bez znaczenia na sprzedaż ich produktów czy też usług. Ludzie postrzegają daną firmę, jaką bardziej przyjazną dla otoczenia i dla klienta i dlatego też chętniej korzystają z jej oferty. Bloki reklamowe są tak skonstruowane, aby zawierały reklamy odpowiednie dla danego grona odbiorców. Zatem w godzinach porannych czy też popołudniowych mogą być nadawane reklamy produktów dla dzieci, ale już te same reklamy puszczane w godzinach nocnych nie będą zbyt dobry rozwiązaniem. To samo dotyczy np. reklam proszków do prania czy też płynów do płukania. Reklama w przerwach programów telewizyjnych jest rożnie postrzegana przez różnych ludzi. Zwykle jednak bywa tak, że ludzie narzekają na to, że ich ulubiony serial czy też film jest przerywany przez blok reklamowy.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Wyskakujące okienka na stronach WWW
Zmora internautów, ale również i bardzo skuteczny sposób reklamy. Dlaczego? Wyskakujące okienka są obecnie uważane za jedne z najbardziej denerwujących oraz przeszkadzających rodzajów promocji produktów czy usług. Nikt z...

Zarobki Polaków
Nie od dziś wiadomo, że Polacy nie należą do najbogatszych narodów świata. Wręcz przeciwnie, wielu mieszkańców naszego pięknego kraju narzeka na to, że nie jest w stanie żyć godnie, gdyż ich finanse są w bardzo złym, a c...

Pamięć ukryta
W naszym umyśle oprócz pamięci długotrwałej istnieje jeszcze jeden system pamięciowy, o którym nie wolno zapominać, a mianowicie – pamięć ukryta. Pamięć ukryta różni się od pamięci jawnej niemożnością świadomego p...

Ulotki reklamowe
Dosyć ciekawą i często stosowana formą reklamy są ulotki reklamowe. Możemy się natknąć na nie wszędzie: w banku, szkołach, sklepach czy nawet na ulicy. Ulotki reklamowe maja zróżnicowane formaty :A3, A4, A5, A6, DL 99x21...