Muzyka psfbcc.pl

Reklama w prasie
Inne strony warte obejrzenia: http://www.nipponauto.pl/rocznik/toyota/sprzeglo-i-elementy/32/komplet-sprzegla/33/13.html buty Tamaris

Reklama w prasieReklama w prasie, czyli w codziennych gazetach oraz w czasopismach jest jednym z czterech rodzajów reklamy medialnej. W przypadku reklamy w prasie, szczególnie istotne jest to, że reklama ta trafia jedynie do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Bardzo często jest tak, że odbiorcy ci są wcześniej definiowani przez firmy zajmujące się w profesjonalny sposób przygotowaniem kampanii reklamowych. W prasie kobiecej, a więc w kobiecych czasopismach najwięcej miejsca poświęcone jest na reklamę kosmetyków. Bardzo często w prasie kobiecej ma się dom czynienia z reklamą takich kosmetyków, jak np. szampony do włosów, kremy do twarzy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy itp. W czasopismach dla kobiet pojawiają się również artykuły sponsorowane, które zachęcają do kupienia takiego, a nie innego kremu. Bardzo często przeciętny zjadacz chleba nie jest w stanie rozróżnić obiektywnych artykułów od tzw. artykułów sponsorowanych. W gazetach, które poświęcone są tematyce motoryzacji czy też sportu zamieszczone są reklamy producentów np. opon samochodowych czy też sprzętu sportowego. Częste są również reklamy odzieży sportowej. Zatem reklama w prasie jest reklamą czysto tematyczną. Pod tym względem twórcy reklamy mają mniejsze problemy z dotarciem do potencjalnych klientów, gdyż grono klientów jest już zdefiniowane jako grono czytelników danego czasopisma. Okazuje się również, że czasopisma dla różnych grup odbiorców organizują także cykliczne rankingi najbardziej popularnych produktów. Rankingi te również są formą reklamy medialnej. Zazwyczaj czytelnicy decydują o tym na jakim miejscu uplasuje się dany produkt w rankingu. Wśród uczestników konkursu rozlosowuje się także nagrody, którymi są zestawy upomnikowe, które zawierają np. kosmetyki itp. Reklama w prasie bardzo często pojawia się także w czasopismach, które są poświęcona zakupom. Zwykle tego typu czasopisma mają bardzo podobny wygląd. Na poszczególnych stronach tych czasopism zamieszczone są zdjęcia odzieży, że wskazaniem, gdzie można je kupić. Jest to również rodzaj reklamy medialnej. Wydawnictwo, które zajmuje się sprzedaży magazynów o zakupach bardzo często główny dochód czerpie, nie że sprzedaży gazety ale właśnie z reklamy. Reklama w prasie przemawia do wąskiej grupy odbiorców, ale producentom wielu towarów chodzi właśnie o trafienie że swoim przekazem do takiego grona.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Reklama w radiu
W Polsce działa bardzo wiele komercyjnych rozgłośni radiowych. Największe znaczenie na rynku mają dwie konkurencyjne stacje o zasięgu krajowym. Siła mediów jest bardzo duża i nie inaczej jest w przypadku radia. Z uwagi n...

Coraz więcej firm
Z roku na rok na polskim rynku pojawia się coraz więcej firm. Nie trudno tego zauważyć. Niemal na każdym kroku można natrafić na reklamy ich działalności, które zachęcają do tego, by skorzystać z proponowanych przez owe ...

Marketing i reklama w mediach
Siła mediów jest ogromna. Dla wielu ludzi media są jedynym sposobem na to, aby dowiedzieć się co dzieje się na świcie. Media kształtują gusta i preferencje ludzi i w wielu przypadkach dyktują im, jak mają się zachowywać ...

Reklama hoteli
W Polsce znajduje się bardzo wiele hoteli. Nie wszystkie są jednak tak bardzo luksusowe. Zdarzają się jednak i hotele kilkugwiazdkowe, które naprawdę warto odwiedzić. Można tam bowiem poczuć się tak, jak prawdziwa gwiazd...