Muzyka psfbcc.pl

Reklama banerowa w Internecie
Inne strony warte obejrzenia:

Reklama banerowa w InternecieBanery na stronach internetowych to jedne z najstarszych form reklamy w Internecie. Na samym początku, czyli w latach osiemdziesiątych, banery nie były aż tak dobrze rozbudowane i atrakcyjne jak dziś. Pierwszy baner w który można było klikać, pojawił się w latach dziewięćdziesiątych. Ta forma cały czas się udoskonala, powstają nowe sposoby reklamowania. Nowe sposoby są czasami atrakcyjniejsze wizualnie, ale stary poczciwy baner ciągle jest jeszcze w użytku. Cały czas dyskutuje się nad jego przydatnością i formą. Są różne zdania na jego temat, ale wszyscy są ostatnio mniej więcej zgodni co do tego, że baner płatny od liczby kliknięć zdobywa ostatnio popularność. Nie sposób się temu dziwić, ponieważ taka forma powoduje natychmiastowy wgląd w skuteczność danej reklamy. Reklamodawca płaci wtedy tylko z jednorazowe kliknięcie, które przenosi użytkownika w odpowiednie miejsce. Takie rozliczanie za efekt jest bardzo sprawiedliwe i wiele firm, które dotychczas reklamowały się w innych mediach, dokonuje przeniesienia swojej treści reklamowej z innych mediów właśnie do Internetu. Dla tego typu reklamy stwarzają się aktualnie wielkie możliwości. Chodzi o programy partnerskie, gdzie wielkie portale oferują swoją przestrzeń reklamową. Mniej więcej polega to na tym, że administrator strony zgadza się udostępnić miejsce na stronie pod banery o określonym formacie. Reklama banerowa jest jeszcze w dalszym ciągu bardzo atrakcyjna propozycją dla pragnących umieścić swoją reklamę w Internecie. Dodatkową atrakcją jest fakt, że można wybrać określoną tematykę stron. najczęściej tematy tych stron są te same co reklam, lub też z nimi blisko spokrewnione. Przecież w takich miejscach reklamodawca spodziewa się znaleźć użytkowników zainteresowanych właśnie ta tematyką. Inną zaletą banerów jest ich grafika. nawet, jeżeli nie zostaną one kliknięte, to przecież same w sobie mogą być treścią reklamową. Od indywidualnego wystroju graficznego tej reklamy zależy, czy zostanie na nią zwrócona uwaga i czy zostanie zapamiętany jej charakterystyczna grafika. Tak więc można pokusić się o stwierdzenie, ze reklama banerowa jeszcze długo będzie się dobrze miała. W żadnym razie nie możemy mówić o zmierzchu, kolorowych, migających, zachęcających pasków. Bo mimo wielu nowocześniejszych propozycji na reklamę w Internecie, banery reklamowe na razie świetnie się sprawdzają.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Radio
Radio jest jednym ze środków masowego przekazu. W dużym stopniu zawdzięcza swoją popularność temu, że jest wszędzie dostępne, a także darmowe. Po uiszczeniu niewielkiej opłaty za radio i telewizję ma się dostęp praktyczn...

Media a telewizja
Telewizja jest bardzo popularnym środkiem masowego przekazu. Znajduje się tam mnóstwo kanałów telewizyjnych, gdzie zawartych jest dużo informacji na najogólniejsze oraz szczegółowe tematy. Jednak telewizja ma również tą ...

Reklama – forma komunikacji
Reklama jest procesem komunikacji, który w ograniczonym zakresie spełnia warunki określające przebieg porozumienia opartego na bezpośrednim kontakcie. Reklama umożliwia przy tym wywieranie wpływu na odbiorcę wobec wiadom...

Płynność finansowa w przedsiębiorstwie
Żeby można było rozwijać swoje przedsiębiorstwo oraz zawsze móc cieszyć się z wysokich zysków, konieczne jest też przykładanie dużej uwagi do kwestii finansowych. Jeśli będzie się właściwie zarządzało pieniędzmi, wiedz...