Muzyka psfbcc.pl

Reklama a radio
Inne strony warte obejrzenia:

Reklama a radioReklama radiowa na pewno należy do rodzaju reklamy akustycznej, ponieważ oddziałuje na nasz zmysł słuchu. Nie możemy jej zobaczyć, dotknąć, powąchać, taka reklama dostarcza nam doznań słuchowych. Reklama radiowa posiada wiele zalet, między innymi jest reklamą bardzo uniwersalną. Reklama radiowa posiada dużo niższe koszty produkcji aniżeli reklama telewizyjna. Oczywiście reklama radiowa tak jak telewizyjna posiada wiele wad. Do takiej najpowszechniejszej wady radiowej należy na pewno sam fakt, że odbiorca nie może zobaczyć danego produktu, nie ma bezpośredniego werbalnego przekazu. Jest to ogromna wada reklamy radiowej, ponieważ od zawsze wiadomo, że człowiek jest przede wszystkim wzrokowcem. A ponieważ reklama radiowa z wiadomych względów nie posiada obrazu, nie można zobaczyć produktu, który jest reklamowany a tym samym istnieje dużo większe prawdopodobieństwo, że dany produkt, który jest reklamowany nie zostanie przez nas zakupiony. Konkretny spot reklamowy powinien przekazywać słuchaczowi czyli potencjalnemu konsumentowi to co najważniejsze, powinien skupić na siebie swoją uwagę. Bardzo ważną rolę w reklamie radiowej odgrywa narrator, który często zachwala nam zalety danego produktu. Bardzo ważna w reklamie radiowej jest barwa oraz tembr głosu, to czy dana osoba czyta szybko czy wolno, wyraźnie czy byle jak i pospiesznie. Te wszystkie czynniki bardzo wpływają na efektywność danej reklamy. Reklama radiowa różni się od reklamy telewizyjnej pod wieloma względami. W reklamie radiowej nie ważne jest jak wygląda osoba, która reklamuje dany produkt ponieważ odbiorca tej osoby po prostu nie widzi. W reklamie radiowej nie ma zabawy kolorami ponieważ obraz nie oddziałuje na człowieka, a głównym czynnikiem jaki oddziałuje na konsumenta jest sam dźwięk. Rzadko zdarza się tak jak w reklamie telewizyjnej, że zostaje przerwana audycja radiowa z powodu reklamy. Reklamy w radio są najczęściej puszczane przed wiadomościami oraz po ich zakończeniu. Często też reklamy są puszczane między jakimiś piosenkami ale nigdy nie zdarza się tak, żeby przerwać jakiś utwór by nada reklamy. Reklama radiowa ma również określone z góry narzucone zakazy oraz pozwolenia. Stanowi o tym ustawa o radiofonii, która stwierdza czy dana reklama może być zabroniona czy dozwolona. Ustawa ta określa również czas trwania reklam na antenie.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Ulotki reklamowe
Dosyć ciekawą i często stosowana formą reklamy są ulotki reklamowe. Możemy się natknąć na nie wszędzie: w banku, szkołach, sklepach czy nawet na ulicy. Ulotki reklamowe maja zróżnicowane formaty :A3, A4, A5, A6, DL 99x21...

Mówiły jaskółki, że niedobre są spółki
Otworzyć biznes samemu jest bardzo ciężko. Warto, stawiając pierwsze kroki w biznesie postawić na szeroko zakrojoną współpracę między osobami, których uzupełniające się wzajemnie kompetencje będą potrafiły wytworzyć tak ...

Pasja to podstawa
Otwierając własna firmę musimy pamiętać, że podstawą każdego działania jest pasja i oddanie sprawie, którą się realizuje. Także, gdy prowadzimy własną firmę, musimy charakter jej działalności oprzeć o to, co interesuje n...

Zanim odejdziemy z pracy i przejdziemy na swoje
Otworzenie własnego biznesu dla wielu osób wydaje się niezwykle kuszącym rozwiązaniem na zapewnienie sobie większych dochodów, czy też zapewnienie większej niezależności. Warunki jaki panują na polskim rynku sprawiają,...