Muzyka psfbcc.pl

Radio popularnym medium
Inne strony warte obejrzenia:

Radio popularnym mediumRadio jako medium towarzyszy nam od dawna. Jest za raz po prasie najstarszym medium, które towarzyszy ludzkości. Jednak jego obecność w naszym życiu jest powszechna. Najpierw programy radiowe nie były zbytnio wyszukane, ale postęp cywilizacyjny, niejako wymusił nowe środki oddziaływania i polepszenie jakości przekazu. Jakość życia się zmienia, a więc wymagania odbiorców również. Istnieje też potężna konkurencja w postaci telewizji, prasy i Internetu. Dlatego, żeby się jej oprzeć, potrzebne są całkiem nowatorskie strategie dotarcia do jak największej rzeszy odbiorców. Niektórzy, widząc wzrost znaczenia innych mediów, przewidywali rychły zmierzch radia. Jednak tak się nie stało, mimo, że radio operuje tylko dźwiękiem jako jedyną formą przekazu. A może właśnie dlatego pozostało ono jedną z bardziej ulubionych mediów. Po prostu radia Można słuchać wszędzie, często też wykonując inne czynności, nie wyłączając nawet pracy zawodowej. Używanie go jest też relatywnie tanie. W tym tkwi jego siła, zwłaszcza gdy weźmie się je pod uwagę jako nośnik informacji i reklamy. Dociera do bardzo dużej grupy odbiorców. Nawet do takich, którzy samodzielnie nie włączyli radia. Są to słuchacze przypadkowi, w sklepie, w autobusie lub w taksówce. Radio operuje tylko i wyłącznie dźwiękiem. Nie ma tutaj miejsca na animację czy obrazy. Dlatego też reklamodawcy muszą ten konkretny środek reklamowania odpowiednio wykorzystać. Tak, aby to właśnie medium było konkurencyjne w stosunku do pozostałych. Reklamy radiowe muszą łatwo wpadać w ucho. Najczęściej stosowane są głosy charakterystyczne, najchętniej osób znanych. Istnieje bank głosów, skąd producenci reklam mogą czerpać informacje o ich właścicielach. Do reklamy radiowej stosowana jest muzyka. Ta już znana, która nosi miano przeboju, jak też ta specjalnie skomponowana na tę okazję. Musi być interesująca i zapadająca w pamięć. Do reklam takich angażuje się też osoby znane, podpisujące daną informację swoim nazwiskiem. Zachęcanie do słuchania radia przybiera najróżniejsze formy. Są to konkursy sms-owe, innego rodzaju konkursy, gdzie aby coś wygrać, trzeba popisać się wiedzą tylko i wyłącznie wymagającą słuchania tej jednej konkretnej stacji radiowej. Jednak nawet bez tego rodzaju zachęcania, radio pozostaje powszechnie lubianym medium. Wykorzystują to skrzętnie twórcy wszelkich reklam.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Jakie konto osobiste będzie najlepsze
Każdy prędzej, czy później w dzisiejszych czasach staje przed koniecznością otworzenia własnego konta w banku. Oczywiście ilość ofert poszczególnych produktów ze strony banków jest coraz większa, choć na pierwszy rzut ...

Jej wpływ na człowieka
Coca cola to nie tylko napój. Przez cały dwudziesty wiek ludzkość była targana kolejnymi kryzysami finansowymi, aferami oraz wojami. Dwie wojny światowe przyniosły olbrzymie straty dla całego podłoża finansowego ludzkośc...

Reklama w gazecie
Prasa to chyba najstarsze medium reklamowe. Początki reklamy prasowej sięgają czasów, gdy inne media jeszcze nie istniały lub były w powijakach. Prasa jest w podobnym stopniu popularna jak inne media, chociaż korzystanie...

Reklama telewizyjna
Prostym i szybkim sposobem przekazu informacji jest telewizja. Reklama telewizyjna zatem dociera dla nas wszystkich, posiadających odbiornik telewizyjny. W czasie trwania naszego ulubionego serialu, kiedy z zaciekawienie...