Muzyka psfbcc.pl

Kryptoreklama i marketing szeptany
Inne strony warte obejrzenia:

Kryptoreklama i marketing szeptanyW przypadku kryptoreklamy możemy mówić raczej o pewnego rodzaju zespole różnych działań promocyjnych, z których kilka zostało już powyżej przedstawionych. Kryptoreklama może pochwalić się dość długimi tradycjami, ponieważ stosuje się ją już od czasów początku telewizji czy też w dość często w prasie, ale także i w Internecie. Marketing szeptany jest jednak całkiem nowym rodzajem reklamowania produktów, który dotyczy przede wszystkim takiego medium jak Internet. Oba z tych właśnie sposobów promocji określane są jako niezbyt etyczne, czyli takie, które mają za zadanie manipulowanie klientem, aby zwrócił on uwagę na dany produkt. W tym przypadku jednak mogą to być czynności zakrojone na różną skalę, na przykład mogą to być niewielkie wzmianki o danym produkcie, ale też bardziej zmasowana kampania reklamowa, która obejmie kilka rodzajów środków masowego przekazu. Kryptoreklama stosowana jest głównie z telewizji, która niejako doprowadziła ten rodzaj reklamy do swoistego rodzaju perfekcji. Tutaj wystarczy naprawdę niewiele, aby móc zareklamować dany produkt. Można wykorzystać opisany już product placement, czyli umieszczenie w kadrze produktu tak, aby był on dobrze widoczny i rozpoznawalny. Może to być zarówno produkt, który będzie używany przez danego bohatera, ale też jego logo może znajdować się w tle. Poza tym pewnego rodzaju kryptoreklamą są też artykuły i audycje sponsorowane w takich mediach, jak prasa, radio czy telewizja. Tutaj wspólnym mianownikiem będzie albo rozmowa o danym produkcie, która przychodzi dyskutantom jakby od niechcenia, ale także może to być wymienianie właśnie jednej z nazw firmy jako przykład w jakiejś konkretnej sytuacji. Szczególnego rodzaju kryptoreklamą, która jednak nie ma aż tak złych konotacji, jest umieszczanie logo produktów na różnego rodzaju banerach reklamowych, które prezentuje się w trakcie imprez sportowych lub kulturalnych. Tutaj raczej ten rodzaj reklamy jest bardziej skoncentrowany na maksymalnym uwidocznieniu danej marki, dlatego też często mówimy już o zwykłej reklamie. Marketing szeptany to, tak jak zostało już powiedziane, dość młody rodzaj promocji. W tym przypadku rolę reklamujących osób przejmują zwykli użytkownicy forów internetowych czy też komentujący dane wydarzenia przedstawione w artykułach. Tam najczęściej polecają oni produkt jakiejś konkretnej firmy. Ten rodzaj promocji udaje się w Internecie, jednak jest on dość łatwo wykrywalny i takie wiadomości są usuwane z portali.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Reklama płynów do zmywania naczyń
W mediach można trafić na bardzo wiele różnych reklam. Czasami są one śmieszne, czasami żałosne, a czasami naprawdę porządnie przygotowane. Nie wszystkie jednak są w stanie przekonać odbiorców do korzystania z takich, a ...

Jak pozyskać pieniądze na własną działalność
Gdy planujemy prowadzenie własnej działalności gospodarczej najłatwiejszym momentem bywa często wymyślenie samego pomysłu. Trudności zaczynają się w momencie, gdy stworzymy odpowiedni biznes plan, czyli policzymy wszys...

Rodzaje kredytów na rynku finansowym
Na rozwijającym się coraz bardziej intensywnie rynku finansowym, a bardziej rynku bankowym mamy coraz szerszą paletę produktów dotyczących kredytów. Wynika to po pierwsze z tego, iż baza finansowa banków polskich, któr...

Finansowanie zewnętrzne w firmie
Żeby firma mogła właściwie działać oraz rozwijać się, a także dawać swoim właścicielom zyski, wówczas musi być ona także doskonale zarządzana pod względem finansowym. To właśnie w tej dziedzinie odbywa się wiele najwa...