Muzyka psfbcc.pl

Koszty reklamy medialnej
Inne strony warte obejrzenia:

Koszty reklamy medialnejWydatki, jakie ponosi się na marketing i reklamę stanowią poważną część budżetu firmy. Choć wydatki te są zwykle bardzo wysokie to nie należy wprowadzać żądanych ograniczeń w tym zakresie. Okazuje się bowiem, że pieniądze przeznaczone na reklamę zwracają się po bardzo krótkim czasie. Zwykle zwracają się one w dwójnasób. Dodatkowo należy wskazać, że pieniądze na cele reklamowe mogą być odliczone od podatku gdyż zgodnie z zapisami ustawy o podatku od towarów i usług odliczeniu od podatku vat podlegają wszystkie wydatki, które są ponoszone w związku z prowadzoną działalnością. Oczywiście największe koszty związane są z reklamą w telewizji. Tutaj producent, który jest zainteresowany reklamowaniem swoich produktów powinien wziąć pod uwagę, że na koszty danej kampanii reklamowej składać się będą przede wszystkim koszty przygotowania spotu reklamowego. Na koszty przygotowania spotu reklamowego składają się natomiast koszty wynajęcia ekipy realizującej dany spot, koszty opracowania scenariusz, gaża dla aktorów, koszty związane z przygotowaniem scenerii, w której reklama będzie się rozgrywać. Okazuje się, że na koszty reklamy telewizyjnej oprócz kosztów przygotowania samego spotu reklamowego składają się także koszty wykupu czasu antenowego w danej telewizji. W zależności od tego, w jakim czasie antenowym ma być nadawana dana reklama tak kształtują się jej ceny. Oczywiście trzeba się także liczyć z tym, że reklama nie może być nadawana w telewizji jedynie raz czy dwa razy, ale musi być powtarzana cyklicznie, stąd jej koszty są bardzo wysokie. Reklama medialna w radio jest już nieco tańsza. Niższe są tutaj przede wszystkim same koszty przygotowania reklamy. Nie trzeba tutaj nagrywać spotu, lecz nagrywa się jedynie głos. Często w reklamie radiowej wykorzystuje się znane głosy i to również powoduje, że koszty reklamy idą w górę. Najtańszym rozwiązaniem jest zdecydowanie reklam w prasie. Tutaj płaci się jedynie za przygotowanie ogłoszenia reklamowego. Przygotowaniem takiego ogłoszenia reklamowego zajmują się profesjonalni graficy, którzy często są zatrudniani przez agencje reklamowe. Praca grafika jest bardzo ciężka i odpowiedzialna. Dodatkowo reklama w prasie związana jest z koniecznością wykupienia miejsca w danej gazecie. Tutaj cena jest uzależniona od wielkości ogłoszenia reklamowego oraz od miejsca, gdzie ma być ono zamieszczone.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Sposoby reklamowania się w prasie
Prasa jest na ogół wiarygodnym źródłem informacji dla społeczeństwa. Prasa posiada prestiż i pewne poważanie. Dlatego też reklama prasowa bywa tak bardzo skuteczna. Powodem tego jest między innymi fakt, że gazety skierow...

Jej wpływ na człowieka
Coca cola to nie tylko napój. Przez cały dwudziesty wiek ludzkość była targana kolejnymi kryzysami finansowymi, aferami oraz wojami. Dwie wojny światowe przyniosły olbrzymie straty dla całego podłoża finansowego ludzkośc...

Branża spożywcza
W branży spożywczej tak naprawdę bardzo trudno powiedzieć co posiada swoją markę a co nie. Jest tak ponieważ branża spożywcza jest bardzo szeroka, mamy tam producentów żywności, napojów czy też różnego rodzaju innych rz...

Bezpieczne media
Dzisiejsze media są przede wszystkim atrybutem pracy, edukacji oraz rozrywki. Ważne jest by rodzice potrafili przekazać swoim dzieciom jak najwięcej informacji na temat dzisiejszej nowoczesnej techniki. Rodzice powinni p...