Muzyka psfbcc.pl

Kampanie reklamowe
Inne strony warte obejrzenia:

Kampanie reklamoweDuże koncerny i najwięksi producenci mogą sobie pozwolić na zakup reklamy medialnej, w radio, w telewizji oraz w prasie. Okazuje się, że reklama medialna jest na tyle droga, że niestety mniejsi przedsiębiorcy często muszą zrezygnować z reklamy medialnej, gdyż jest ona za droga, a w związku z tym pozostaje ona poza zasięgiem ich możliwości. Produkty, które dopiero co są wprowadzane na rynek, przez danego producenta bardzo często są reklamowane jednocześnie w telewizji, w radio oraz w prasie. Dzieje się tak przede wszystkim w przypadku tych produktowi i usług wśród których ma się do czynienia że szczególnie dużą konkurencją/. Przykładem mogą być tutaj reklamy poszczególnych operatorów sieci komórkowych. Dochody jakie te firmy czerpią z reklamy są na tyle wysokie, że bez większego zastanowienia się firmy te są w stanie wydawać krocie na kampanie reklamowe. Kampania reklamowa to nic innego, jak promocja danego produktu, która jest nastawiona na dotarcie do określone kategorii klientów. Przed przystąpieniem do opracowywania założeń kampanii reklamowej należy określić docelową grupę odbiorców danej reklamy, a co za tym idzie docelową grupę konsumentów, do której dany produkt jest skierowany. Dla przykładu: proszki do prania czy też płyny do płukania są towarami, które najbardziej zainteresują panie domu. Natomiast usługi sieci komórkowych są adresowane przede wszystkim do młodych osób. W zależności od tego, do jakiej grupy adresatów ma trafić dana reklama, tak ustala się czas jej emisji. Nowoczesne kampanie reklamowe danego produktu musza być przede wszystkim zauważone przez klienta oraz przez niego docenione. Okazuje się, że jedynie wówczas, gdy reklama zapadnie w pamięci, zwiększa się szanse na to, że klient dokona zakupu akurat tego, a nie innego produktu. Zazwyczaj kampania reklamowa składa się z całej serii reklam, których przedmiotem jest jeden i ten sam produkt. Kiedy kończy się emisja pierwszej reklamy z grupy, od razu pojawia się kolej a reklama. W ten sposób zachowana zostaje ciągłość i zwiększona zostaje szansa na to, że reklama i sam reklamowany produkt utkwią klientowi w pamięci. Bardzo często kampanie reklamowe danego produktu są prowadzone w bardzo dużej rozpiętości czasowej. Od momentu wprowadzenia kampanii reklamowej na rynek do momentu, kiedy producent reklamowanego towaru zacznie osiągać jakieś zyski mija zazwyczaj bardzo dużo czasu.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Rynki walutowe i ich zawiłość
Rynki walutowe są jednym z sektorów rynków finansowych w Polsce i na świecie. Inwestowanie na rynkach walutowych jest związane z bardzo dużym ryzykiem i bardzo duża niepewnością i z całą pewnością powinno to być inwestow...

Wiara w siebie – motorem napędowym własnej firmy
Wielu mówi, że podstawą do dobrego funkcjonowania firmy na rynku oraz jej dobrego odbioru przez społeczeństwo jest pasja i zaangażowanie właścicieli, kadry kierowniczej oraz szeregowych pracowników w realizację misji fir...

Reklama banerowa w Internecie
Banery na stronach internetowych to jedne z najstarszych form reklamy w Internecie. Na samym początku, czyli w latach osiemdziesiątych, banery nie były aż tak dobrze rozbudowane i atrakcyjne jak dziś. Pierwszy baner w kt...

Sytuacja kupna mieszkań i domów na rynku polskim
Kupno mieszkania lub budowa domu, pochłania nie tylko wiele naszego czasu, ale również i pieniędzy, których zazwyczaj nie mamy. Najlepszym rozwiązaniem w takim przypadku jest zaoszczędzenie pewnej sumy pieniędzy i zaci...