Muzyka psfbcc.pl

Internet jako medium
Inne strony warte obejrzenia:

Internet jako mediumInternet jest takim medium, które powstało stosunkowo niedawno, ale chyba najszybciej ze wszystkich mediów się rozwija. Z początku Internet miał postać ciekawostki i nikt nie myślał, że tak szybko stanie się taką potęgą, rzutującą na nasz sposób postępowania i odbioru świata. Internet w odróżnieniu od innych mediów jest tworem w dużym stopniu interaktywnym. Nie tylko odbieramy w nim treści, ale też możemy kierować tym odbiorem, dokonujące selekcji i wyboru treści dla nas odpowiednich. Możemy też czynnie uczestniczyć w tworzeniu zasobów Internetu. Dodatkowo medium pozwala na komunikację z innymi użytkownikami w sposób daleko bardziej doskonały niż komunikacja telefoniczna lub radiowa. Internet jest bardzo dobrym narzędziem do dzielenia się wiedzą i do publikowania swojego punktu widzenia. Nieoceniony jest też jako źródło wszelkiej wiedzy i informacji. Jego wyższość nad innymi mediami polega na tym, że wiedza ta jest dostępna praktycznie w każdej chwili. Dodatkowo wybór jest niezwykle łatwy. Sprzyja temu sieć najróżniejszych wyszukiwarek. Jest to pewna wyższość publikacji internetowych nad wydawnictwami papierowymi. Niebagatelne znaczenie ma też cena. Sieć ma wyjątkowo dużą pojemność. Umieszczanie w nim treści jest bardzo tanie a nierzadko też bezpłatne. Można publikować nie tylko teksty, ale też grafikę i filmy. Istnieje pewna anonimowość, oczywiście do pewnego stopnia. Nie jest się uzależnionym od wydawców czy nadawców. Istnieje też możliwość nieskończonego kopiowania informacji bez szkody dla jej jakości. Przede wszystkim jednak główną zaletą jest powiększająca się ciągle liczba użytkowników. Taki stan rzeczy sprawia, ze Internet staje się największym i najpoważniejszym z mediów. Zasadzie dziś już nikt nie wyobraża sobie funkcjonowania świata bez Internetu. Szybko zrozumieli to również twórcy reklam. Sieć stałą się nośnikiem najróżniejszych treści reklamowych. Sposób reklamowania jest bardzo różnorodny. Wykorzystywany jest obraz, dźwięk i animacje. Ciągle powstają nowe sposoby przekazywania reklamy. Internet po tym względem jest eksploatowany w sposób niemal nadmierny, co czasem może wzbudzać irytacje użytkowników. Powstają specjalne programy nie dopuszczające reklam. Nie wszystkie są w pełni legalne. W tym przypadku również przydałyby się jakiegoś rodzaju normy określające ilość i formę reklam.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Dowiedz się więcej o finansach
Domowy budżet to często dość skomplikowana rzecz nawet wtedy, gdy samodzielnie prowadzimy dom oraz nie mamy zbyt wielu wydatków. Trzeba bowiem zdawać sobie sprawę z tego, że jeśli nie będziemy przywiązywali dużej wagi ...

Zarządzanie kadrą
Kluczem do sukcesu każdej firmy, która funkcjonuje na rynku jest umiejętne zarządzanie kadrą pracowników. Aby osiągnąć ten właśnie cel, właściciel firmy musi albo mieć w sobie naturalne zdolności przywódcze, które pozwol...

Rodzaje przetwarzania informacji
W teoriach psychologicznych wyróżnia się trzy rodzaje przetwarzania informacji: aktywne, automatyczne i powierzchowne. Aktywne przetwarzanie informacji utożsamiane jest ze świadomym myśleniem. Następuje, więc nie tylko z...

Ekonomiczne konotacje między sferami biznesu i finansów
W coraz większym stopniu, w związku z kierunkiem rozwoju ekonomicznego jaki obserwujemy, możemy zaobserwować powiązania jakie wytwarzają się pomiędzy sferami biznesu i finansów. W założeniach dotyczących prowadzenia d...