Muzyka psfbcc.pl

Funkcje reklamy
Inne strony warte obejrzenia: Pomoc w pisaniu prac tanio papier pakowy z logo

Funkcje reklamyReklama ma ogromny wpływ na dzieci, szczególnie reklama telewizyjna, którą dziecko może zobaczyć i usłyszeć. Osoby, które tworzą reklamą często stosują różnorodne techniki i metody, dzięki którym reklama ma tak ogromny wpływ na człowieka a przede wszystkim na dziecko. Osoby tworzące reklamę powinny w pewnym stopniu interesować się ludzką psychiką. Reklama wzbudza w nas różne emocje, między innymi lęk, radość, strach, szczęście. Reklama za pomocą manipulacji potrafi zmusić człowieka do zakupienia produktu, który jest reklamowany. Reklama ma na nas tak silny wpływ, że wydaje nam się czasem, że musimy dany produkt posiadać, żeby normalnie funkcjonować. Małe dzieci nie do końca jeszcze wiedzą o co chodzi w reklamie, nie rozumieją jej sensu. Bezgranicznie wierzą w prawdomówność reklamy, przez co łatwością ulegają perswazji reklamy. Małe dzieci często nie rozumieją co jest celem takiej reklamy. Można zauważyć, że male dziecko często nie zwraca uwagi na to co leci w telewizorze a kiedy pojawiają się reklamy natychmiast ich główki skierowane są na ekran telewizora. Często po obejrzeniu jakiejś reklamy, dzieci pragną posiadać towar, który był zareklamowany. Rodzice często ulegają swoim dzieciom dla świętego spokoju i kupują swoim pociechom wszystko co te zobaczyły w reklamach na srebrnym ekranie. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że reklamy często kształtują upodobania dzieci. Reklamodawcy działają na konsumenta bardzo świadomie. Wiedzą, że między bajkami najlepiej puścić jakąś reklamę z zabawkami czy słodyczami. Wiadomo, że rodzice często nawet takiej reklamy nie obejrzą ale za to ich dzieci już tak. Potem zaczyna się błagalna litania dzieci, żeby rodzice zakupili reklamowany produkt. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że rodzice często ulegają swoim pociechą i kupują swoim dzieciom wszystko czego zapragną. Odbiorca w tym przypadku dziecko nie jest jeszcze w pełni świadome. Reklamy oddziałują na dzieci w taki sposób, że te pragną od razu dokonać zakupu reklamowanego produktu i proszą od razu swoich rodziców by Ci zakupili im dany przedmiot. Według badań reklamy są częstym powodem kłótni dzieci oraz ich rodziców. Kłótnie te oczywiście dotyczą nabywania reklamowanych towarów. Reklama często kieruje do dzieci nieprawdziwe informacje. Reklama tak silnie oddziałuje na nasze dziecko, że to jest wobec niej całkowicie bezsilne.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Reklamy z próbkami
Ten typ reklamy jest przede wszystkim powiązany z tymi, które zostały przedstawione wcześnie, czyli z ogłoszeniami reklamowymi oraz artykułami sponsorowanymi. Głównym zadaniem takiej właśnie reklamy jest przekazanie czyt...

Profesjonalne zarządzanie finansami w firmie
Nie w każdej firmie do kwestii finansów przykłada się dużą wagę – jeśli chcemy zdecydować się na to, aby prowadzić swoją własną firmę, wówczas na pewno będzie to doskonałe rozwiązanie, gdy postawimy właśnie na do...

Nieuczciwość reklamy
Reklama jest nieuczciwa wówczas, gdy informacje, które chce nam przekazać są nieuczciwe. Zazwyczaj dotyczą one promocji reklamy. Każda nieuczciwa reklama jest niezgodna z normami prawnymi. Reklamy w ten sposób znieważają...

Czy cola uzależnia
W ostatnich latach medycyna sporządziła pewną listę substancji, które mogą uzależniać człowieka od spożywania ich. Właśnie na liście owych specyfików znalazł się napój o nazwie coca – cola. Oficjalnie więc stwierdz...