Muzyka psfbcc.pl

Cykl spotów reklamowych w mediach
Inne strony warte obejrzenia:

Cykl spotów reklamowych w mediachKampanie reklamowe, które znane są z ekranów polskich telewizji czy też z anteny polskiego radia, bardzo często są emitowane w postaci całej serii spotów reklamowych, z których każdy że spotów jest połączony z poprzednim. Dzięki takiej serii reklam ma się zwiększoną szansę powodzenia. Spot może bowiem obejrzeć większa liczba odbiorców, a dodatkowo reklama szybko utkwi w ich pamięci. Okazuj się, że za przygotowaniu cyklu spotów reklamowych w mediach odpowiedzialne są duże firmy marketingowe o działaniu ogólnokrajowym. Zadaniem tych firm jest jak najbardziej efektywne wykorzystanie czasu antenowego, tak aby reklama przyniosła przedsiębiorstwu jak największe dochody i pozwoliła na maksymalizowanie korzyści. Bardzo często również do udziału w tego typu kampaniach reklamowych angażowane są znane osoby – gwiazdy, które widuje się powszechnie na ekranach polskich telewizorów i w kinach. W Zamian za udział w reklamie gwiazdy dużego formatu oczekują naprawdę bardzo wysokiego wynagrodzenia, często jest to wynagrodzenie rzędu nawet kilkuset tysięcy złotych za jedną kampanię reklamową. W Polsce ma się również dość często do czynienia z przypadkiem, gdy dana gwiazda na stałe wiąże się z jakąś marką. Dwóch znanych aktorów, którzy stali się bardzo popularni na ekranach polskich kin, na stałe podpisało kontraktu o współpracy z dużymi bankami, które działają na polskim rynku. Reklamy z udziałem tych aktorów są nakręcane na bieżąco, w zależności od tego, jaka promocja obowiązuje w danym banku. Osoby te są bardzo silnie utożsamiane z danym bankiem, dlatego tez oczekują bardzo wysokiego wynagrodzenia w zamian za swoją pracę. Nakręcenie całego cyklu spotów reklamowych, które są połączone pod względem motywu przewodniego daje bardzo dobre efekty, jeżeli chodzi o reklamę w telewizji oraz w radio. Okazuje się, że tego typu reklama jest bardzo dobrze zapamiętana przez klienta, który jeżeli tylko zechce skorzystać z danego produktu, to z całą pewnością przypomni sobie daną kampanię reklamową. Spoty reklamowe, które ukazują się w telewizji cyklicznie mają większą szansę na to, aby dotrzeć do potencjalnego klienta i aby skłonić go do zakupu. Choć reklama cykliczna jest zdecydowanie większym obciążeniem dla producenta, to jednak zdecydowanie warto jest z niej skorzystać. Nakłady poniesione na cykliczne spoty zwrócą się po czasie, zwykle w dwójnasób.

Oceń ten artykuł:


Komentarze:

Autor:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:





Warto również przeczytać:

Internet jako medium
Internet jest takim medium, które powstało stosunkowo niedawno, ale chyba najszybciej ze wszystkich mediów się rozwija. Z początku Internet miał postać ciekawostki i nikt nie myślał, że tak szybko stanie się taką potęgą,...

Sposoby na pozyskanie kapitału w firmie
Firmy i przedsiębiorstwa koniecznie muszą się rozwijać i stale muszą pozyskiwać nowe rynki zbytu oraz nowych klientów. Okazuje się, że rozwój przedsiębiorstwa w większości wypadków jest możliwy jedynie wówczas, kiedy tyl...

Narzędzia na rynku finansowym
Dokonanie właściwego wyboru dotyczące konkretnych ofert produktów rynku finansowego nie jest sprawą łatwą. Ilość instytucji finansowych działających na rynku polskim stale rośnie, a co za tym idzie rośnie, także ilość ...

Reklama a radio
Reklama radiowa na pewno należy do rodzaju reklamy akustycznej, ponieważ oddziałuje na nasz zmysł słuchu. Nie możemy jej zobaczyć, dotknąć, powąchać, taka reklama dostarcza nam doznań słuchowych. Reklama radiowa posiada ...